Otázky a odpovědi

Potřebuji pro dítě potvrzení o seřízení vázání. Vystavíte mi ho?

Potvrzení o seřízení Vám samozřejmě rádi vystavíme. Toto potvrzení je při půjčení lyžařského setu nebo lyží (pro děti i pro dospělé) v naší půjčovně zdarma. V případě půjčení samotných bot jde o placený úkon. Pro případ, že budete vyžadovat potvrzení o seřízení a budete si půjčovat pouze samotné lyže, budeme potřebovat pro seřízení alespoň jednu z Vašich lyžařských bot. Vázání seřizujeme na moderním, plně elektronickém diagnostickém stroji Momentronic, který je kalibrován podle příslušných náročných evropských norem. Seřizovací stroj Vám vytiskne i potvrzení (protokol) o seřízení a testu bezpečnostního vázání .


Co všechno musím předložit a zaplatit, abych si mohl u Vás něco půjčit?

Obecně je podmínkou předložit dva platné doklady (občanský průkaz, řidičský průkaz nebo cestovní pas), uhradit půjčovné (nájemné) za sjednanou dobu půjčení a složit zálohu ve výše podle aktuálního ceníku. Přesné podmínky půjčení se dočtete zde.


Co si mám, až k Vám půjdu, vzít  s sebou?

Pokud si hodláte půjčit boty, doporučujeme Vám přijít si je  osobně vyzkoušet. Každý výrobce bot má trochu jiný tvar vnitřní botičky a boty vybrané pouze podle jejich čísla Vám nemusí úplně sedět. Ideální je zkoušet boty rovnou s ponožkami v kterých chcete na horách sportovat.
Pokud si chcete půjčit:
1. pouze lyže, vezměte si s sebou (kvůli seřízení vázání) jednu ze svých lyžařských bot.
2. pouze boty, doneste si vlastní  lyže - nastavíme a seřídíme Vám zdarma vázání

Pokud chcete půjčit lyže pro někoho jiného, nezapomeňte zjistit jeho tělesnou výšku, přesnou váhu a lyžařské schopnosti. Bez těchto údajů není možné provést přesné seřízení vázání.

Pokud dorazíte osobně, můžete se zvážit a změřit u nás.


Co jsou ty zvýhodněné tarify na 7-12 dní a na 2-3 dny?

S těmito tarify Vám výrazně zvýhodňujeme nejobvyklejší půjčení na víkend a na týden lyžování.
S tarifem na 7-12 dní zaplatíte jen sazbu za prvních 7 dní a výzbroj si můžete ponechat půjčenou až 12 dní.

S tímto tarifem můžete vyrazit lyžovat například do "lyžařských rájů" ve Francii, kam se běžné zájezdy pořádají v délce 9 dní (1 den cesta tam, 7 dní lyžování, 1 den cesta zpátky) a ještě Vám v rámci našeho výhodného tarifu vybudou 3 dny na vypůjčení a vrácení výzbroje.

Výhody jsou zřejmé - zaplatíte méně, lyžujete déle a odpadá Vám stres s uspěchaným půjčováním a vracením.

Podobně s  tarifem na 2-3 dny zaplatíte jen sazbu za první 2 dny a výzbroj si můžete ponechat půjčenou 3dny.


Jak se počítá délka půjčení?

Za jeden den půjčení je považováno půjčení v délce 24 hodin.

Tzn. pokud si výzbroj půjčíte v pátek v 21 hodin a vrátíte ji následující sobotu do 21 hodin platíte pouze jeden den, podobně pokud výzbroj vrátíte následující neděli do 21 hodin platíte pouze dva dny…

Pro jednodenní výlety na hory Vám doporučujeme půjčit si potřebné náčiní večer před odjezdem a druhý den večer ho po návratu z hor vrátit - zaplatíte tak jen sazbu za 1 den.
Pro tyto účely máme otevřeno denně (pondělí až neděle) vždy do 21:00 hodin.


Provádíte rezervace lyžařské a snowboardové výzbroje?

Rezervace provádíme pouze u níže uvedeného sportovního náčiní. Prosíme o pochopení, že jiné, než níže uvedené sportovní náčiní, není možné si zarezervovat.

Co je možné si zarezervovat?

  • lyže kategorie TOP/ RACE 
  • lyže EXCLUSIVE
  • lyže CARVING PLUS
  • lyže CARVING JUNIOR
  • lyže FREESTYLE / FREERIDE
  • snowboardy PLUS
  • snowboardy
  • dětské vozíky na lyže/kolo
  • běžecké lyže EXCLUSIVE
  • běžecké lyže NNN
  • lyžařské helmy a brýle
  • autoboxy THULE

ONLINE rezervace je možná na libovolně dlouhou dobu dopředu.


Jak je to s pojištěním půjčované výzbroje?

Vypůjčené vybavení si můžete pojistit proti jeho neúmyslnému poškození. Ceny pojistného jsou uvedeny v tabulce u každého typu lyží nebo výzbroje. Toto pojistné se však nevztahuje na případy ztráty či krádeže vypůjčeného vybavení či na jeho poškození způsobené jeho nesprávným užíváním (např. jízda po nedostatečně vysněženém terénu či po silnici ošetřené štěrkovým posypem).
Pokud bude zřejmé, že lyže nebyly použity tam, kde se mají používat (třeba pokud bude do skluznice zadřený šťěrk z cesty), bude jasné, že výzbroj nebyla řádně používána a za takovou škodu odpovídáte a bude vám účtována oprava skluznice podle ceníku našeho SkiServisu.


A co když mi lyže ukradnou třeba v hotelu nebo v restauraci?

Co se týká ztráty a odcizení doporučujeme vám zásadně lyže i ostatní výzbroj odkládat v hotelu či v restauraci na místa k tomu určená. Pokud dojde k odcizení z takového místa jde o tzv. "odpovědnost za škodu způsobenou na vnesených nebo odložených věcech" ve smyslu příslušných ustanovení občanského zákoníku a za škodu odpovídá provozovatel hotelu či restaurace. Právo na náhradu škody však musí být uplatněno u provozovatele hotelu či restaurace bez zbytečného odkladu. Pokud byste se dostali do takové situace,  kontaktujte nás ihned telefonicky na 257 91 30 63 a my vám poradíme, jak nejúčelněji postupovat, aby škoda byla uplatněna správným způsobem.
Jinak nejlepší obranou proti odcizení vlastní i půjčené výzbroje je vždy prevence. Lyže ani ostatní výzbroj nenechávat nikdy bez dozoru a na noc si je nosit do pokoje nebo apartmánu.


Jaká je kvalita půjčované výzbroje?

Půjčujeme výhradně kvalitní sportovní náčiní renomovaných značek (Völkl, K2, Marker, Rottefella, TECNICA, Nordica, UVEX...), které prochází pravidelnou servisní kontrolou v našem servise.
Narozdíl od většiny českých půjčoven, kde základ nabídky tvoří lyže a další výzbroj odkoupená po vyřazení z alpských půjčoven, nasazujeme zásadně veškerou výzbroj do půjčovny novou - nepoužitou. Jsme tak schopni vám nabídnout kvalitu absolutně srovnatelnou s nejmodernějšími alpskými půjčovnami, ceny půjčovného přitom odpovídají českým poměrům.
Nabídka je u lyží, snowboardů i běžek rozdělena do několika kvalitativně a cenově odlišných kategorií, takže vybrat by si měl, jak začátečník-turista, tak i nejnáročnější sportovec - závodník amatér.
Po každém půjčení znovu preparujeme skluznici parafíny TOKO. Po každém půjčení provádíme podle potřeby případné opravy, broušení skluznice a hran. Boty po každém půjčení sušíme, dezinfikujeme a parfémujeme. Funkčnost vázání průběžně testujeme na moderním diagnostickém stroji Momentronic.


Jakým způsobem mohu zrušit rezervaci, kterou u Vás mám udělanou?

Rezervaci je možné zrušit nebo upravit přes ONLINE rezervace, telefonicky nebo osobně.


Ještě jsme u Vás nikdy nebyli. Kdy máte otevřeno a jak se k Vám dostaneme?

Najdete nás na adrese SKI A BIKE CENTRUM Radotín, Topasová 5,/774 Praha 5 - Radotín. Otevřeno máme v zimě (říjen - březen) denně a to včetně víkendů.  Podrobný popis cesty a mapky naleznete zde. Pokud jste ještě nikdy u nás nebyli, doporučujeme Vám si popis cesty a mapku vytisknout.


 
Nenašli jste zde odpověď na Vaší otázku? Není Vám ještě něco jasné?

 Zavolejte nám na 257 91 30 63.


Jarní prázdniny 2017

V termínu jarních prázdnin dochází každoročně k velkému nárůstu půjčení. Doporučujeme včasnou rezervaci požadovaného vybavení.

–> online rezervace

V tomto období také není možné půjčovat samostně lyžařské boty - půjčují se pouze sety.

logo
Otevírací doba

Topasová 5/774
Praha 5 - Radotín